Česká spořitelna byla oceněna titulem Banka bez bariér 2016 v 15. ročníku soutěže Fincentrum Banka roku 2016.

Česká spořitelna se dlouhodobě zasazuje o to, aby zajistila dostupnost svých služeb pro všechny, bez ohledu na jakýkoli handicap. Prostřednictvím spolupráce například s platformou Tiché spojení bourá bariéry nejen fyzické, ale zejména ty psychické. Zaměstnanci České spořitelny pravidelně prochází školením v přístupu a komunikaci s lidmi s handicapem.

Banka zajišťuje služby nejen pro tělesně postižené, nevidomé a slabozraké, ale také pro neslyšící a nedoslýchavé. Za spolupráce s odbornými organizacemi umožňuje banka kupříkladu komunikaci ve znakovém jazyce v různých formách.

tichespojeni
Na webových stránkách banky je možné najít pobočky, které bezbariérové služby zprostředkovávají. Aktuálně má Česká spořitelna stovky poboček s bezbariérovým přístupem, 690 bankomatů se zvukovým výstupem, 25 poboček s digitálním hlasovým majáčkem a řadu dalších poboček s on-line tlumočením a on-line přepisem. Konkrétní seznamy poboček se speciálními službami naleznete zde.

Navíc je pro držitele průkazu OZP zajištěno přednostní obsloužení anebo úleva na poplatcích.

V kategorii Banka bez bariér hodnotili dostupnost bank sami lidé s handicapem.
Česká spořitelna si ze soutěže Fincetra dále odnesla také titul Nejdůvěryhodnější banka roku a Hypotéka roku.

„Všechna ocenění chápeme jako pořádnou motivaci se neustále zlepšovat a dál pokračovat v poctivé a smysluplné práci. Je to pro nás závazek, abychom na sobě stále pracovali a byli pro naše klienty důvěryhodným partnerem. Těšíme se na další výzvy!“ sdělila Česká spořitelna prostřednictvím svých webových stránek.